Friday, April 30, 2010

yeeepyyy!!!!!

assalamualaikum n salam perkenalan......
wah,akhirnya jdik jgak aku wat blog ye... agk lma memikirkn tntg pembikinan blog ne... nk wat ke xnk,nk ke xnk akhirnya "ta da" wah g2...hehe stil pk pro n kontra nye... ok ke aku wat blog ne,tkowt nt xda plak followernye...pah2 tkot ak mleh nk mengupdate n tkowt owg ckp ape la bowinknye blog dia ne...hehe ah!! hntm sjalah labu... ok 1stly,meh cne aku cita skit tntg dri aku y xda pape istimewa pown (ceh,ayat xbley blah)hahaha nama diberi oleh mak ayah aku NOR FATIN BT. ABD MOHKSIN, berumo 20 tahun 4 bulan, lahir pd 7 NOVEMBER 1989 (ingat ye smua,nt wish k,n jgn lupa adiah)hehe kat HOSP. BUKIT MERTAJAM,P.PINANG... ha!!! cek ne owg penang sebenaqnya... tp skunk ne sdg melanjutkan pelajaran dlm bidang pendidikan kat IPG KAMPUS TEMENGGONG IBRAHIM,JB yang terchenta(ya sgt syg,bweekkk)hehe dlm opsyen REKA BENTUK & TEKNOLOGI/PJ/BM sem 3 ijazah tahun k-2.... owgnye sgt ska shopin n shopin n shopin,sgt ska jln2 n jln2 n jln2 n sntiasa ceria n sgt hapy go lucky... weeeee~~~~ ok 2 je la kot y bley d'ceritakan,mlas nk cita pnjg2 n lebey2... jmpa lg d'next post okeyh~~~~


No comments:

Post a Comment