Thursday, July 1, 2010

MINGGU ORENTASI JULAI 2010

Alhamdulillah,selesai suda minggu orentasi pelajar baru ambilan julai 2010.
Maka dengan ini tugas aku sebagai fasilitator pom da selesai.
Terkejut bila aku dipilih jadi FC, aku ne tak berbakat okeyh,pastu tak da pengalaman plop tu...time skul teknik tu ada la,tapi tak sama babe..huhu fafaz la ne,pandai-pandai je petik nama orang.

Apakan daya terpaksa la aku buat-buat confident bila berhadapan dengan student baru ne...hehe kira okey la,bole la handle budak-budak ne..huhu
Yang membuatkan aku berbangga sikit (ish3,hehe!!) ada budak ne puji FC2 ..hehe dia cakap kakak2 n abang2 FC ne nampak confident gila, dah nampak macam cikgu betul..hehe dik oi,padahal akak punya debaran nak jadi FC korang ne,haaishhh!! tak tau la nak cakap camne.. macam nak luruh jantung pon ada...haha tapi bila dah dapat feed back cam tu lega la sikit rasanya..hehe sebenarnya benda ne sedikit sebanyak melatih aku untuk jadi lebih baik dan lebih confident lagi,supaya tak takot bila berhadapan dengan orang ramai..kan2???

GOOD job fatin.. chaiyok2!!! ^_^ (puji diri sendiri la plop)

No comments:

Post a Comment