Saturday, January 22, 2011

kenapa saya selalu bowink A.K.A bohsan??

salam sayang n selamat pagi dunia

mari kita mulakan hari ne dengan hati yang berbunga-bunga..wink2!!!
awal betul bangun hari ne,
mau taknya,baru pukul 5.28 pagi
dah dikejutkan oleh MR.BIBIB
ish2!!!pastu terus da tak boleh sambung tido
bangun solat subuh,then terus g basuh baju
wah!!! sangat rajin okes
ceit!! masuk lift tekan sendiri plak
of course la nyah,mesti la tekan sendiri
takkan nak suruh orang lain plak kan..hehe

bila hari-hari minggu macam ne
perkataan bohsan bukan bohjan okes akan kuar dari mulut ne ha
berguling-guling,memekik melalak
bak kata MR.BIBIB : syg ne dah kenape?? meroyan??hahaha
hampes!!!
padahal assigment dah ada,
hari isnin ne siap ada kuiz untuk subjek perniagaan dan keusahawanan
baca 2 3 page,highlight2,guling-guling, blur n baring..ngee~~
memang tido la jawabnya..tetttttt panjang2.......

maklumat dah banyak cari kat tenet tu
ntah bila nak terbuka hati ne untuk baca ntah
tunggu sampai sok nak anta assigment baru nak baca kot
then mula la tergolek-golek (tak guling-guling da)nak siapkan assigment..hihi
eh?? bukan ke dalam azam tahun baru tak nakkkkk _ _ _ _ _ _ _ keja
ah!! shatdap u..diam2 suda..hehe

apa-apa pun, kesimpulannya kat sini hang ne bukannya bowink ke bohjan ke,eh2!! bohsan ke,tapi hang pe _ _ _ _ _ kan???
Asstagfirullahhalazim, tak nak sebut,tak nak sebut ap benda yang kosong kat situ...

oh semangat rajin datang la kau pada ku,
yang penting lawan M.A.L.A.S
mesti tak bowink n semua keja dapat disiapkan tepat pada waktunya...insyALLAH


bunga dihati

7 comments:

  1. hehe..fatin..bgs2..lawan malas
    tu sedaya upaya ya!

    ReplyDelete
  2. fatin.. jom jejalan beli donut!! hehhe

    ReplyDelete
  3. wink2...
    mak ambo ckp malas baca buku nnti kita yg rugi...
    macam anjing dgn bayang2...
    (de kena mngena ke ngan anjing tu)

    ReplyDelete
  4. k.cik: jom2,big apple nak,nt da posting bley blanja,yahuuuu....hehe
    rapunzel: ko ne da kenapa,bkn anjing ngn kucing ka??(makin jauh je ngn statement kat ats)haha

    ReplyDelete
  5. heheheh...haip2..jgn malas2 :)

    ReplyDelete