Wednesday, April 27, 2011

haiyaa...

sekarang ne mula da dok merasa stress
mau taknya kena siapkan 2 fail dan 1 kkp dalam masa 4 hari..
pheeuuwww!! itula suka sangat dok menangguh keja..huhu
sebelum dok menaip entry ne, sempatla jugak tido-tido ayam kejap
padahal mata ne dah berat sangat da
semalam tido agak lewat la kan
so arini nak tido petang supaya malam ne boleh berjaga lagi
tapi banyak betul dugaan nak tido petang hari ne
MR.BIBIB sengaja kacau saya tido..sob2!!!
dia da tau saya nak tido then dia wat2 kol untuk say nothing..
ceyh!! tak pe..tak pe... nak balas dendam ar tu
saya suka kacau dia tido,dan dia pun mula suka kacau saya tido
pastu masuk plak mesej..haiya!!
pastu dapat plak kol dari najmi
dia nak kasi botol susu eh botol air si dido
hmmm..turun bawah dengan muka gila tak bermaya...

klu tengah tido event dengar bunyi mesej pun saya akan mudah terjaga okes..huhu
ringtone mesej y message 1, message 2 smpai 5 tu..
bukannya yang nyanyi panjang melalak tu..
ooohhh...sensitip sangat dengan bunyi time tido..huhu
boleh tak nanti nak wat silent mode time tido??
tidur saya akan bertambah lena agaknya...kikiki

then solat,.perut plak lapo
tadi da mintak romate belikan bun
so apalagi dengan mengantoknya dengan laponya
saya makan sambil baring
wah!!! syahdu bahkan nak tercekik plak..hahaha
dan sekarang ne, saya terpaksa bangon dan terpaksa berblogging???tettttt panjang2...hehe
dah2!! jom kita sambung wat koje... hip2!! hoorayyy!!!! riangnya saya..ceyhhhhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment