Tuesday, October 26, 2010

kisah hari rabu

wowot!!! lama suda tak menghupdate blog
kisah hari rabu ne bukan untuk hari ini tapi hari rabu minggu lepas,hehe
walaupun da lepas seminggu tapi aku nak jugak cita
sebab mood nak hupdate blog baru menjelma...hahahha
walaupun kelas aku abis kul 1.15,
dengan cepatnya terus angkat kaki balik bilik,
sebab kul 2 da nak kuar...
mentang2 la member2 aku ne tak da clas,suka ati korang je cakap kul 2...huhu
balik ja terus mandi,siap2 semua dan bila turun bawah,
aku tetap jadi orang terawal..
gila dowh...hahha
cepat jgak aku siap ek..hehe
then,kol cab terus menuju ke CS, yeayyyy!!!!
perot da lapar coznye c tango da pesan jangan makan pagi
coz kitowang nak melantak kat SEOUL GARDEN,hehe
rugi la kan kalau makan sikit bayar mahal-mahal..hehe
kira arine girls day la tapi tak jugak...huhu
tengah sedap2 makan ne,
tetiba nampak 2 makhluk ALLAH ne yang berlainan jantina,
tetiba terkezut tengok kitowang...
hek eleh!!! padahal 2 budak memang sengaja kan follow kitowang,
sebabnya time kat clas lagi 2 budak ne merayu-rayu nak ikut
disebabkan depa ne berlainan jantina so kitowang tak kasi
yela,arine kna Girls Day out..huhu
hmmmm...tak bole wat Girl Day langsung coz ada la yang akan nyibok..huhu
tapi tak kisah la,tak da bezanye pon,
depa punya pok pek n gedik da macam gugurls jugak..haha
malas cita panjang jom layan gambo je la ek...hehe









No comments:

Post a Comment