Saturday, October 2, 2010

maafkanlah bila hati tak sempurna

wotwot!!!

semua orang tak sempurna, bila wat status ne kat fb ada y komen manusia zaman sekarang ne mana ada yang sempurna,kita kan tak maksum... a'ah,betol tu,aku sokong.. tapi kita akan cuba sedaya upaya untuk jadi yang terbaik kan?? kan?? betol tak?? Aku rasa semua orang macam tu, akan cuba untuk jadi yang terbaik.. kalau dah takat tu ja yang kita leh perform just redha dan terima seadanya. Ha!!! contohnya aku la tu,..haha So orang laen pun perlu la terimakan, semua orang ada kelebihan dan kekurangannya,yang terkurang tu akan ditop upkan dengan yang terlebih tu,baru la sekata jadinya(cuba pahamkan sendiri).. aishh!! berbelit gilak ayat..haha
so kita kenalah maafkan seseorang tu bila dia ada wat benda salah atau wat benda yang kita tak suka, sebab mungkin dia pun penah rasa apa yang kita rasa sekarang ne.. sedangkan nabi pun maafkan umatnya, inikan kita manusia biasa yang dah terbiasa wat salah,hahaha

kepada yang berkenaan,
maafkan saya bila saya tergedik tak tentu pasal
maafkan saya bila saya terkacau hidup awak
maafkan saya bila saya selalu sibok hal awak
maafkan saya bila saya selalu tanya awak buat apa
maafkan saya bila saya tak percayakan awak
maafkan saya bila saya selalu geram pada awak
maafkan saya bila saya selalu sakit ati kat awak
maafkan saya sebab hati saya tak sempurna


L.O.V.E

saya perempuan wak,da memang kompom2 takkan lari dari naluri perempuan yang sentiasa nak dimanja,nak diberi perhatian,nak disayangi..
saya tak minta awak tatang saya gilak-gilak punya,tapi just cukup amik tau pasal saya...

p/s: owh..saya mau pegang awak kuat-kuat,tak mao lepas... ^_^ awak takkan leh lari punye.... kikiki

nota kaki: sangat gerlie bila baca entry ne balik,so jiwangs karatan okes...huhu bwwuuuekkk!!!!

No comments:

Post a Comment